Immobiliën
Homeway
Immokantoor
Een aantal bedrijven dat hun plaats vond in de Gerantis-groep, was ook actief als immokantoor. Om schaalvoordeel en backoffice-efficiëntie te realiseren, brachten we al deze bemiddelingsactiviteiten samen onder een nieuw en hedendaags merk. Homeway gaat autonoom te werk en maakt gebruik van:
- de jarenlange ervaring van de bestaande teams
- de bestaande overeenkomsten met platformen zoals immoweb
- de bestaande website en het inventory-systeem.
De propositie van Homeway is ‘De weg naar je thuis’. Deze simpele boodschap vat de sterkte van het merk samen en benadrukt het streven naar zowel een grote efficiëntie als een persoonlijke aanpak in het (ver)koop- en (ver)huurtraject van klanten. Het spreekt hierbij een zeer breed publiek aan en richt zich op het ontwikkelen van langetermijnrelaties met klanten. Zij kunnen immers ook mede-eigenaar worden bij een Gerantis-syndicus of verhuurder zijn bij een Gerantis-rentmeester.